発行物 |
発行物名 |
著種 |
雑誌名・巻号 |
頁数 |
発行年 |
論文
|
英語学習者の自律性を構成する多面的特性間の相関
|
単著
|
熊本学園大学 文学・言語学論集28(1)
|
1-19
|
2021年6月
|
論文
|
Japanese college students’ learner autonomy development through an experiential English-language-learning program (Doctoral Thesis)
|
単著
|
上智大学
|
|
2020年3月
|
論文
|
Evaluation of a Course Comprised of International Exchange Meetings in a Japanese EFL Engineering Program Context
|
共著
|
全国高等専門学校英語教育学会研究論集 (36)
|
125-134
|
2017年3月
|
論文
|
Scientific exchanging meetings with overseas students for improvement of technical communication in English
|
共著
|
2015 IEEE/SICE International Symposium on System Integration (SII)
|
151-156
|
2015年
|
論文
|
Learning English with TED Talks: Blended Learning for Learner Autonomy
|
単著
|
SOPHIA LINGUISTICA Working Papers in Linguistics 62
|
133-155
|
2014年
|
論文
|
リスニング教材開発 ~開発の過程を踏まえた考察~
|
単著
|
全国高等専門学校英語教育学会研究論集 (32)
|
37-46
|
2013年3月
|
論文
|
語用論の視点からの自閉症スペクトラム学生に対するアプローチ-TEACCHプログラムから高専英語教育への実践-
|
共著
|
全国高等専門学校英語教育学会研究論集 (第28号)
|
17-24
|
2009年3月
|
教科書
|
Fundamental Science in English Ⅱ Workbook 理工系学生のための基礎英語 Ⅱ ワークブック
|
共著
|
|
|
2019年1月
|
教科書
|
Fundamental Science in English I 理工系学生のための基礎英語 I
|
共著
|
|
|
2017年
|
教科書
|
Streams Level 1-4
|
共著
|
|
|
2009年
|
教科書
|
Reading Forerunner
|
共著
|
|
|
2008年
|